Rate this post

لارنس هوم با حضور در نمایشگاه HOFEX 2022 جدیدترین مبلمان و اکسسوری های خانگی خود را به نمایش گذاشت.

ما از 23 تا 26 تیر 1401 در نمایشگاه HOFEX 2022 حضور داشتیم و محصولات جدید خود را به شرکت ها و افرادی که به دکوراسیون و اکسسوری های منزل علاقه مند بودند، ارائه کردیم.

هزاران نفر از غرفه نمایشگاهی ما بازدید کردند و از هنر محصولات ما شگفت زده شدند.

بعد از دو سال دوری و فاصله‌گیری اجتماعی، بالاخره نمایشگاه بین‌المللی مبلمان و دکوراسیون خانگی تهران، پیشرو در سطح بین‌المللی، بازگشته است!

ما با انبوهی از الهام‌بخش‌های متنوع، فرصت‌های شبکه‌سازی مؤثر و تجربیات بی‌نظیر، چشم‌اندازی کاملاً تازه از صنعت را به شرکت‌ها ارائه می‌دهیم.

بخش اختصاصی ما در HOFEX، بهترین‌های بهترین‌ها را برای مبلمان و طراحی داخلی فضاهای زندگی آینده به نمایش می‌گذارد.

ما می خواستیم نشان دهیم که چگونه طراحی با اکسسوری‌ می‌تواند کل چهره‌ی مبلمان را تغییر دهد.

ما ارزش اکسسوری‌ها و تأثیری که روی ظاهر فضا دارند را می‌دانیم. اکسسوری‌های خانگی به جزئیات و در تصویر بزرگ‌تر، به کل فضا کمک می‌کنند. و شرکت‌ها و افراد می‌خواستند این واقعیت را درک کنند که می‌توانند با افزودن اکسسوری‌های لوکس و شیک، همه چیز را تغییر دهند.

مبلمان نمایشگاهی: تجهیزات شما برای حضور بی‌نقص در نمایشگاه!

انتخاب درست مبلمان نمایشگاهی، عنصری فوق‌العاده مهم است. این مبلمان‌ها تضمین می‌کنند که نمایشگاه شما برای شما و بازدیدکنندگان، رویدادی موفق باشد. به هر حال، مبلمان نمایشگاهی فقط مبلمان صرف نیستند، بلکه بخشی از رویداد شما هستند.

مبلمان نمایشگاهی مناسب، همیشه بازتابی از شرکت شما نیز هست. آن‌ها ویترین و کارت ویزیت شرکت شما هستند. به همین دلیل است که شما به عنوان غرفه دار، باید از وضعیت، طراحی و کیفیت مبلمان نمایشگاهی مطمئن باشید. درست مانند بازدیدکنندگانتان.

از چهارپایه بار و صندلی‌های نمایشگاهی گرفته تا کیسه‌های استراحت و میزهای بار و بخاری‌های تابشی، ما همه چیز را داریم. ما مشتاقانه منتظریم تا با ارائه مبلمان نمایشگاهی مناسب، به شرکت شما برای داشتن نمایشی موفق و همه‌جانبه کمک کنیم. در اینجا می‌توانید درباره تمام تنوع‌های احتمالی بیشتر بدانید.

با انتخاب درست مبلمان نمایشگاهی، بازدیدکنندگان را به غرفه خود جلب کنید

مبلمان نمایشگاهی به‌ویژه به دلیل تنوع مدل‌هایش شناخته می‌شود. برای مثال، صندلی‌های نمایشگاهی، میزها یا حتی میزهای بلند و پایه‌های میز در اندازه‌ها، شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند. دقیقا می‌خواهید چطور چیدمانی برای مبلمان نمایشگاهی خود داشته باشید؟

آیا می‌خواهید با میز و صندلی، فضایی برای نشستن ایجاد کنید یا ترجیح می‌دهید که یک منطقه استراحت غیررسمی داشته باشید؟ آیا می‌خواهید چهارپایه‌های بار را هم اضافه کنید و شاید به روکش‌هایی برای میزهای بار نیاز داشته باشید؟

به‌خصوص در حوزه مبلمان نمایشگاهی، هماهنگ‌سازی اجزای مختلف امکان‌پذیر است. با یک روکش باکیفیت، به میز بار کلاسیک خود ظاهری جذاب ببخشید.