تابلو سه بعدی پر بال فرشته طلایی با قاب طلایی WING FEATHER WALL ART

شناسه محصول: WP4012 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 100 × 70 × 5 سانتیمتر

11,900,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

تابلو دکوراتیو بال فرشته با استفاده از روش طراحی سه بعدی و پرهای واقعی، در عین حال که می‌تواند یک پروژه ی هنری زیبا و از نظر فرهنگی قابل توجه باشد، یک تابلوی دکوری لوکس، مجلل و با شکوه برای دکوراسیون های داخلی شما نیز هست.

تابلو دیواری به شکل مکعب در اندازه ۸۰ در ۸۰ با عمق ۵ سانتی متر، زمینه ی پوشیده شده با پارچه ی مخمل مشکی و استفاده از پرهای واقعی توسط هنرمندان با دقت و ظرافت و به صورت دستی تولید شده است. انتخاب این محصول برای استفاده در دکوراسیون داخلی بسیار هوشمندانه و لوکس است. پرهای پرندگان در برخی مطالعات دارای خاصیت درمانی هستند و باعث کاهش اضطراب و استرس در افراد می شوند.

این تابلوی دیواری لوکس با طراحی و جلوه ی خیره کننده کاملا مناسب فضاهای مدرن و لوکس است که به فضای داخلی شما جذابیتی بی انتها و پر ابهت می بخشد.

ویژگی های محصول: کار شده با دست، طراحی سه بعدی، اندازه ی مناسب، رنگ های لوکس و جذاب، پرهای واقعی، زمینه پارچه ای مخمل، قاب شفاف پلکسی که سبک و با دوام است.

فضای مناسب نصب: تابلو دکوراتیو طرح بال فرشته که به صورت سه بعدی و کاملا خیره کننده تولید شده است مناسب نصب بر روی دیوارهای اتاق نشیمن، سالن های پذیرایی، اتاق خواب، دفترهای کار لوکس، گالری های فروش سایر لوازم دکوراتیو منازل، مناسب اهدای یه هنر و تابلوی دکوری با ارزش به دوستان، عزیزان و همکاران تجاری، استفاده در سالن های ورودی منازل و راهرو و راه پله ها و ویلاهای لوکس

  • سبک طراحی: لوکس، مدرن، سه بعدی
  • رنگ زمینه قاب: مشکی
  • عمق قاب: ۵ سانتی متر
  • ابعاد: 10۰*7۰ سانتی متر
  • رنگ قاب : طلایی
ابعاد 100 × 70 × 5 سانتیمتر