آباژور پارادایس استوانه کرم PARADISE CYLINDER

شناسه محصول: LL1025 دسته: , برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 14 × 14 × 59 سانتیمتر
جنس بدنه

سرامیک

رنگ

کرم

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm

4,100,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

آباژور پارادایس به شما این امکان را می‌دهند که نور را در فضای خاصی به شیوه های زیباتری تنظیم کنید به علاوه یک انتخاب همیشگی و خاص برای دکوراسیون داخلی خانه ها، ویلاها، محل کار، هتل ها و… می باشد.

آباژور رومیزی پارادایس با بدنه ای از جنس سرامیک، فرم استوانه ای، رنگ آمیزی پیچیده و منحصر به فرد و شید پارچه ای خود به روش طراحی مدرن در یک رنگ ترکیبی از سبز و یا کرم موجود می باشد و می‌تواند مناسب دکوراسیون کلاسیک، مدرن و مجلل باشد.

سرامیک یکی از پرکاربردترین متریال در تولید لوازم دکوراتیو فضاهای‌داخلی است که می‌تواند در هر فضایی مورد استفاده قرار گیرد. سرامیک به کار رفته در تولید آباژور سرامیکی پارادایس،  یک ماده بادوام و مستحکم است که می‌تواند در برابر سایش،  ضربه و تغییرات دما مقاومت کند. آنها همچنین می توانند به طور موثری نور متمرکز بر بدنه را توزیع کنند و فضایی دلپذیر به محیط ببخشند.

این سبک از طراحی آباژور ها با شید پارچه ای و ارتفاع بلندتر می‌توانند مناسب دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا فضای غذاخوری منزل باشند که علاوه بر کارایی جنبه ی تزیینی دارند و یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند.

ابعاد 14 × 14 × 59 سانتیمتر
جنس بدنه

سرامیک

رنگ

کرم

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm