آیینه مدل جاسمین JASMIN MIRROR

شناسه محصول: WM4210 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 75 × 75 سانتیمتر
جنس بدنه

آهن

رنگ

طلایی

4,290,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

آینه دکوراتیو دیواری، مدل جاسمین با الهام از گل نیلوفر آبی طراحی شده است که یکی از محبوب ترین آینه های فلزی دکوراتیو برای فضاهای داخلی منازل می باشد.

طراحی خاص و رنگ طلایی فریم فلزی این آینه دیواری به راحتی هر فضایی را روشن می کند و جلوه ای جذاب به آن می بخشد.

در طراحی قاب فلزی آینه هر گلبرگ از یک رشته فلزی به رنگ طلایی تشکیل شده است که ادغام ۳ گل نیلوفرآبی در هم است و ظاهری ظریف و مدرن به آینه می دهد.

شما میتوانید از این آینه دکوراتیو در طراحی های داخلی مدرن به سبک اسکاندیناوی و یا التقاطی استفاده کنید.مناسب فضاهای مختلفی بوده و به شما امکان می دهد در هر فضایی که جای خالی آن را حس می‌کنید از این آینه ی دیواری زیبا استفاده کنید.

ویژگی های محصول: مناسب نصب بر روی انواع دیوار، فریم ساخته شده از فلز، با متریال مرغوب وارداتی آبکاری شده، ضد زنگ  و  مقاوم در برابر پریدگی است،  دارای آینه ی با کیفیت و مناسب فضاهایی با تنوع زیاد نسبت به سلیقه ی دکوراسیون داخلی شما

فضای مناسب چیدمان : استفاده در اتاق نشیمن، بالای مبلمان و کاناپه ها، دیوار ورودی راهروهای منازل، هتل ها و یا لابی ساختمان ها، مناسب برای استفاده در اتاق ها در قسمت دکور بالای تخت خواب یا بالای میز آرایش و یا طراحی های داخلی مزون های لباس و گالری ها و استفاده در قسمت بالای روشویی سرویس های بهداشتی و حمام 

  • سبک طراحی: مدرن و لوکس
  • قطر آینه: ۲۷ سانتی متر
  • ابعاد کلی: ۷۵* ۷۵ سانتی متر
  • جنس قاب آینه: فلزی
  • رنگ قاب آینه : طلایی
ابعاد 75 × 75 سانتیمتر
جنس بدنه

آهن

رنگ

طلایی