جار لورین سایز کوچک LAURINE JAR

شناسه محصول: DD2535 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 13 × 13 × 22 سانتیمتر
جنس

پرسلن

4,300,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

جار لورین سایز کوچک

جینجر جارها از لوازم جانبی و دکوراتیو ایده آل و پرکاربرد در دکوراسیون های داخلی فضاهای امروزی و مدرن هستند.

جینجر جارها یا به طور کلی این سبک از جار و بانکه ها، ظروف پرسلن نسبتا کوچکی هستند که معمولا با طرح های متنوع و رنگ های زیبا طراحی می شوند. در گذشته آنها برای نگهداری ادویه جات استفاده می شدند اما امروزه به صورت بزرگ تر، اغلب به عنوان عناصر دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جینجر جارها را می‌توان در هر فضایی استفاده کرد، آنها می‌توانند برای افزودن رنگ و بافت به یک فضای خالی، یا برای ایجاد یک نقطه ی کانونی در یک محیط استفاده شوند.

جار مدرن لورین با طراحی خاص فرم بدنه به شکل استوانه، قوس زیبای فرم بدنه در قسمت بالا، الگوی طراحی  کلاسیک از دو پرنده ی زیبای بهشتی و جزییات زیبای رنگ بندی طراحی پرندگان، همچنین خط ظریف طلایی قسمت پایین جار، درب زیبا جار به رنگ طلایی و دستگیره ی گوی طلایی مات و فرم لوکس فلزی، در دو سایز متفاوت موجود است که مکمل خوبی در کنار هم برای دکوراسیون فضاهای شما هستند. جنس جار لورین از پرسلن، یک جار وارداتی باکیفیت است.

 پرسلن، نوعی سرامیک است که معمولا در برابر حرارت مقاوم هستند و با تغییرات دمایی دچار ترک یا شکستگی نمی شوند، جار های پرسلن از نظر استحکام و مقاومت در برابر سایش بسیار شهرت دارند. طراحی پیچیده این جینجر جار بر زیبایی آن تاکید می کند و نمایی از تجمل را به طرح دکوراسیون فضای شما می بخشد.

ابعاد 13 × 13 × 22 سانتیمتر
جنس

پرسلن