باکس رم سایز متوسط ROME BOX

شناسه محصول: DD2514 دسته: , برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 18 × 18 × 15 سانتیمتر
جنس

چوب, فلز

رنگ

مشکی

4,290,000 تومان

1 در انبار

1 در انبار

جعبه جواهرات لوکس و وارداتی، وسیله ای کاربردی و شیک برای نگهداری از جواهرات و سایر وسایل ارزشمند است. این جعبه بدنه ای از جنس چوب دارد، داخل جعبه با روکش پارچه ای مشکی پوشانده شده است، بدنه یکدست مشکی براق است که جلوه ی منحصر به فردی دارد.

دسته ی باکس رم  به شکل زیبایی طرح شاخ است که در عین ظرافت به صورت زیبایی با فلز نقره ای به درب متصل شده است و تلفیقی از طراحی های کلاسیک و مدرن را در فضای شما به ارمغان می آورد.

از جمله مزایای استفاده از این جعبه ها سازماندهی لوازم با ارزش یا استفاده به عنوان جای قاشق و چنگال و چاقو برای آمادگی از یک پذیرایی با شکوه، جلوگیری از آسیب دیدن لوازم با ارزش یا گم شدن آنها همچنین نمای زیبا در دکوراسیون فضا را می‌توان نام برد.

در انتخاب جعبه و استفاده ی کاربردی از آن، لطفا به اندازه و تعداد اقلام مورد نظر جهت نگهداری دقت کنید، باکس رم در دو اندازه ی متفاوت قابل سفارش است.

ویژگی محصول: وجود در دو سایز متفاوت، جنس و کیفیت عالی، کاربرد فراوان، دسته ی زیبا با طراحی منحصر به فرد  روی جعبه جنبه ی  کاربردی دارد.

مناسب برای: نگهداری لوازم شیک و با ارزش پذیرایی از مهمانان، نگهداری جواهرات و برخی اکسسوری های با ارزش زنانه و مردانه، امکان استفاده به عنوان دکوری شیک و با ارزش در فضاهای عمومی تر خانه مثل اتاق نشیمن و پذیرایی و همچنین یک هدیه ی لوکس و زیبا به عزیزانتان.

  • سبک طراحی: لوکس و مدرن
  • جنس: چوب، فلز، پارچه
  • رنگ: مشکی
  • طول و عرض : ۱۸*۱۸ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۵ سانتی متر
ابعاد 18 × 18 × 15 سانتیمتر
جنس

چوب, فلز

رنگ

مشکی