جاشمعی درخت اکالیپتوس سایز کوچک EUCALYPTUS TREE

شناسه محصول: DD2485 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 14 × 14 × 35 سانتیمتر
رنگ

طلایی

جنس

آهن, سنگ

5,190,000 تومان

1 در انبار

1 در انبار

برای کسانی که می خواهند فضاهای داخلی را آراسته و زیبا کنند، جاشمعی ها به عنوان لوازم دکوراتیو و کاربردی هستند که نقش مهمی در بین تمام دکوراسیون های خانه ایفا می کنند. یک شمعدان و جاشمعی طراحی شده، نه تنها با شخصیت بخشیدن به هر اتاق، آن را تجهیز می کند، بلکه می تواند فضایی خاطره انگیز ایجاد کند و نور سوسوزن و ملایم ایجاد کند.
جاشمعی فلزی درخت اکالیپتوس با طراحی منحصر به فرد خود گزینه ی مناسبی است. جاشمعی فلزی با طرح الهام گرفته از درخت اکالیپتوس برای کسانی که عاشق استحکام و شکوه یک طراحی مدرن هستند،انتخاب مناسبی است. موجو در دو سایز، بدنه ی تمام فلزی با روکش آبکاری شده از بهترین متریال وارداتی به صورت طلایی مات و براق دارد، که از زنگ زدگی یا تغییر رنگ آن جلوگیری می کند.
طراحی خاص جاشمعی فلزی درخت اکالیپتوس در قسمت پایه از سنگ طبیعی جهت استقامت و تعادل و زیبایی تجهیز شده تا بدنه ی زیبا که از دایره های ظریف فلزی به شکل پولکی و به صورت پراکنده بر ساقه های ظریف بدنه، پوشانده شده است، همچنین در قسمت بالایی ما شاهد فضای کاسه ای جهت سرریز نشدن مایع شمع بر روی بدنه هستیم و وجود یک قسمت تیز فلزی که امکان اتصال محکم شمع را بر روی پایه فراهم می کند. در نهایت، برای کسانی که دوست دارند فضای دکوراتیو چشمگیری داشته باشند، جاشمعی فلزی درخت اکالیپتوس جالب و بسیار لوکس است و امکان ترکیب متریال سنگ و فلز را با هم فراهم می کند.

ابعاد 14 × 14 × 35 سانتیمتر
رنگ

طلایی

جنس

آهن, سنگ