شلف اندرو مشکی ANDREW BLACK

شناسه محصول: FSH7057 دسته: برچسب:

جزئیات محصول

جنس

آهن

رنگ

مشکی

14,900,000 تومان

2 در انبار

2 در انبار

شلف فلزی اندرو، یک شلف و قفسه ی دکوراتیو و کاربردی از جنس فلز با متریال رنگ وارداتی به روش رنگرزی کوره ای، با کیفیت و دوام است. رنگ بدنه مشکی دارای ۴ طبقه ی کلی و ۹ فضای مجزا می باشد که توسط شیشه های دودی درجه یک جدا شده اند.

طراحی مدل شلف فلزی اندرو به شکل مستطیل زیبا، قفسه ای، بزرگ و بسیار چشم نواز است که قسمت میانی دارای فضایی با  قوس ظریف و زیبا در قفسه است و محلی برای قرارگیری اشیا دکوراتیوی که برای شما اهمیت بیشتری دارند، فراهم می‌کند. جزییات طراحی و جادار بودن شلف اندرو قابل ملاحظه است و باعث افزایش زیبایی بصری در فضا می شود.

قفسه ی فلزی اندرو با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود، تلفیقی از فلز و شیشه بوده، مناسب دکوراسیون منزل و محل کار می باشد، استحکام و دوام بالا، عرض مناسب جهت قرارگیری در فضاها، ایستایی خوب، امکان نگهداری و سهولت نظافت و تمیزکاری این قفسه ی زیبا به شما امکان استفاده ی راحت در هر فضایی از جمله منزل، محل کار، شوروم، فروشگاه و… را خواهد داد.

ویژگی های محصول: طراحی خاص، اندازه مناسب، استحکام و مقاومت بالا، سهولت در تمیز کاری، رنگ کوره ای با دوام مشکی مات

فضاهای مناسب استفاده: شلف دکوراتیو اندرو مناسب برای دکور منزل یا محل کار، قابل استفاده برای نگهداری کتاب، گلدان ها، قاب عکس یا اشیا دکوراتیو دیگر مثل مجسمه های زیبا و… می باشد.

جنس

آهن

رنگ

مشکی