شلف فروشگاهی بنجامین BENJAMIN BLACK

شناسه محصول: FSH7056 دسته: برچسب:

جزئیات محصول

جنس

آهن, چوب

رنگ

سفید, مشکی

17,900,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

شلف ها و قفسه های فروشگاهی جز ضروری هر خرده فروشی هستند. آنها به نمایش محصولات و آسان تر کردن یافتن آنچه مشتریان به دنبال آن هستند کمک می کنند. امروزه انواع مختلفی از شلف فروشگاهی وجود دارد اما مهم است که نسبت به نیاز های کسب و کارتان نوع مناسبی از آنها را برای خود انتخاب کنید.

شلف فروشگاهی بنجامین، یک شلف فروشگاهی مینیمال و مدرن از جنس فلز و روکش کوره ای مشکی مات است، به شکل یک باکس بزرگ و عمیق، دارای ۵ طبقه ی مجزای چوبی بوده که به شما امکان نگهداری اشیا و لوازم بیشتری که به مشتریان محترم شما تعلق دارند را می دهد.

شلف فروشگاهی بنجامین با طراحی مدرن و مینیمال خود به فضاهای فروشگاهی و گالری های مدرن می‌تواند مناسب باشد. یک شلف با کیفیت و دوام بسیار است که امکان جابه جایی راحتی را هم فراهم می‌کند.

در هنگام خرید از مجموعه شلف های فروشگاهی لارنس، به فضایی که در فروشگاه، گالری یا شوروم شما موجود است دقت بفرمایید، همچنین با توجه به نوع قفسه بندی ها، وزن محصولاتی که به نمایش می گذارید مهم است.

ویژگی های محصول: طراحی خاص، اندازه مناسب، استحکام و مقاومت بالا، سهولت در تمیز کاری، رنگ کوره ای با دوام مشکی مات در قسمت فلزی و قفسه های چوبی ای که با دقت و ظرافت بسیار طراحی و تولید شده اند.

فضاهای مناسب استفاده: شلف فروشگاهی بنجامین مناسب برای دکور فروشگاه ها، گالری های فروش لوازم شیک و خاص، شوروم ها و حتی دیزاین دیوار های بلند کافه و رستوران ها برای نمایش اشیا دکوراتیو می باشد. 

جنس

آهن, چوب

رنگ

سفید, مشکی