شلف فروشگاهی ویکتور مشکی VICTOR BLACK

شناسه محصول: FSH7054 دسته: برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 45 × 70 × 245 سانتیمتر
جنس

آهن, چوب

رنگ

مشکی

16,900,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

شلف ها و قفسه های فروشگاهی جز ضروری هر خرده فروشی هستند. آنها به نمایش محصولات و آسان تر کردن یافتن آنچه مشتریان به دنبال آن هستند کمک می کنند. امروزه انواع مختلفی از شلف فروشگاهی وجود دارد اما مهم است که نسبت به نیاز های کسب و کارتان نوع مناسبی از آنها را برای خود انتخاب کنید.

شلف فروشگاهی ویکتور، یک شلف فروشگاهی مینیمال و مدرن از جنس فلز و روکش کوره ای مشکی مات است، دارای ۴ طبقه ی مجزا که با شیشه های دودی از هم جدا شده اند و کابینت دو در چوبی در قسمت پایین است که به شما امکان نگهداری اشیا اضافی یا حتی اشیا لوکس که به مشتریان اختصاصی شما تعلق دارند را می دهد.

شلف فروشگاهی ویکتور با طراحی مدرن و مینیمال خود به فضاهای فروشگاهی و گالری های مدرن و لوکس می‌تواند مناسب باشد. یک شلف با کیفیت و دوام بسیار است که امکان جابه جایی راحتی را هم فراهم می‌کند.

در هنگام خرید از مجموعه شلف های فروشگاهی لارنس، به فضایی که در فروشگاه، گالری یا شوروم شما موجود است دقت بفرمایید، همچنین با توجه به قفسه بندی شیشه ای وزن محصولاتی که به نمایش بگذارید مهم است.

ویژگی های محصول: طراحی خاص، اندازه مناسب، استحکام و مقاومت بالا، سهولت در تمیز کاری، رنگ کوره ای با دوام مشکی مات

فضاهای مناسب استفاده: شلف فروشگاهی ویکتور مناسب برای دکور فروشگاه ها، گالری های فروش لوازم شیک و خاص، شوروم ها و حتی دیزاین دیوار های بلند کافه و رستوران ها برای نمایش اشیا دکوراتیو می باشد. 

ابعاد 45 × 70 × 245 سانتیمتر
جنس

آهن, چوب

رنگ

مشکی