باکس بزرگ دایموند آجری سیلور DIMOND Big SILVER

شناسه محصول: DD2222 دسته: ,

جزئیات محصول

2,000,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

امروزه جعبه‌های دکوراتیو و فانتزی در جنس‌های مختلفی مثل جعبه چوبی، جعبه سرامیکی، جعبه پلاستیکی تولید می‌شوند و از وسایل کاربردی برای گذاشتن برخی وسایل در آن‌ها هستند.

این جعبه‌ها و باکس ها را جعبه جواهر نیز می‌نامند و می‌توانند جای امنی برای اشیای گرانبها یا به طور کلی اکسسوری‌های شما باشد. اگر دنبال هدیه برای دوستی هستید، باکس بزرگ دایموند از مجموعه باکس های لارنس هوم می‌تواند انتخاب درستی باشند همچنین این جعبه ی مدرن مناسب استفاده به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضاهای دکوراسیون شماست.

بدنه جعبه دکوراتیو دایموند از چوب با کیفیت ساخته شده و با قطعات فلزی زیبای مستطیلی در ابعاد ۵*۲/۵ سانتی متر به شیوه ی آجری، روکش شده است. این قطعات از متریال با کیفیت وارداتی، چند وجهی و آینه ای هستند. قسمت داخلی این باکس از پارچه پوشانده شده است که از آسیب لوازم موجود در آن جلوگیری می‌کند باعث زیبایی دوچندان هنگام باز کردن جعبه می شود. اطلاعات ابعاد جعبه ی دکوراتیو را بررسی کنید و نسبت به موضوع نگهداری یا فضای دکوراسیون از داشتن این باکس مدرن لذت ببرید.

 باکس دکوراتیو دایموند علاوه بر کاربرد نگهداری،  به صورت تزیینی و دکوری نیز قابل استفاده است، آن را بر روی میز توالت خود قرار دهید و از زیبایی چشم نواز آن لذت ببرید.