آباژور دیاموند سیلور

شناسه محصول: LL1067 دسته: , برچسب: ,

جزئیات محصول

ابعاد 21 × 11 × 69 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل, چوب

رنگ

سیلور, نقره ای

پایه لامپ

E27

فرم شید

مستطیل

طول سیم

180cm

4,300,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

در دکوراسیون های مدرن بهتر است که از آباژورهای لوکس و طراحی های مدرن با ارتفاع بیشتر، برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید. آباژور مناسب می‌تواند وضعیت نورپردازی و چیدمان را تغییر دهند و باعث ایجاد تفاوت در کسب آرامش و راحتی شوند.

آباژور رومیزی دایموند به عنوان یک عنصر دکوراتیو مدرن است که هدف اصلی آن توزیع مناسب تابش نور جهت حداکثر کارایی و‌ درخشش است. 

آباژور دایموند دارای بدنه ی مستطیل چوبی با کیفیت است که با قطعات فلزی زیبا و وارداتی مرغوب، به صورت نقشه ی آجری، با طیفی از قطعات آینه ای و مات پوشانده شده است که از طریق آن ایجاد کنتراست و پخش نور و زیبایی چند برابر شود. دایموند یک آباژور رومیزی مدرن جذاب در دکوراسیون داخلی شما است.

همچنین قطعات چیده شده بر بدنه از جنس نوعی فلز وارداتی هستند که به صورت مستطیل ۵*۲ سانتی متر، آینه ای و تراش خورده چیده شده اند و باعث شکست نور شده، زیبایی آباژور و پخش نور را چندین برابر می‌کنند. شید آباژور رومیزی دایموند به شکل دایره و مستطیل قابل سفارش است.

ویژگی محصول: طراحی مدرن و لوکس، بدنه چوبی و روکش قطعات فلزی، اندازه بزرگ و مناسب با فضا، امکان سفارش با شید متفاوت فضای مناسب چیدمان: مناسب دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا فضای غذاخوری منزل باشند که علاوه بر کارایی جنبه ی تزیینی دارند و یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند

ابعاد 21 × 11 × 69 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل, چوب

رنگ

سیلور, نقره ای

پایه لامپ

E27

فرم شید

مستطیل

طول سیم

180cm