شلف بردکیج سیلور سایز کوچکBIRDCAGE SILVER

شناسه محصول: FSH7045 دسته: برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 38 × 38 × 165 سانتیمتر
جنس

استیل ضد زنگ 304

رنگ

سیلور

14,900,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

شلف فلزی برد کیج،  یک شلف و قفسه ی دکوراتیو و کاربردی از جنس فلز با متریال رنگ وارداتی به روش کوره ای با کیفیت و دوام است. رنگ بدنه سیلور یا گلد، دارای ۳ طبقه ی مجزا می باشد که توسط شیشه های دودی درجه یک جدا شده اند.

طراحی مدل قفسه ی برد کیج به شکل استوانه ی زیبا و قفسه ای، بزرگ و بسیار چشم نواز است که قسمت بالایی دارای قوس زیبا و جزییات طراحی قابل ملاحظه ای است که باعث افزایش زیبایی شلف می شود.

قفسه ی فلزی برد کیج با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود، تلفیقی از فلز و شیشه بوده، مناسب دکوراسیون منزل و محل کار می باشد، استحکام و دوام بالا، قطر مناسب جهت قرارگیری بر کنج ها، ایستایی خوب، امکان نگهداری و سهولت نظافت و تمیزکاری این قفسه ی زیبا به شما امکان استفاده ی راحت در هر فضایی از جمله منزل، محل کار، انبار، فروشگاه و… را خواهد داد.

ویژگی های محصول: طراحی خاص، اندازه مناسب، استحکام و مقاومت بالا، سهولت در تمیز کاری، رنگ کوره ای با دوام سیلور و‌گلد

فضاهای مناسب استفاده: شلف دکوراتیو برد کیج مناسب برای دکور منزل یا محل کار، قابل استفاده برای نگهداری کتاب، گلدان ها، قاب عکس یا اشیا دکوراتیو دیگر مثل مجسمه های زیبا و… می باشد.

نگهداری و نظافت:

-از قرارگیری مناسب و ثابت قفسه بر روی زمین مطمئن شوید.

-از اشیا و لوازم با وزن مناسب جهت قرارگیری بر قفسه استفاده شود.

-برای تمیز کردن مناسب است ابتدا با یک دستمال خشک گرد و خاک و مواد زائد را پاک کنید، سپس از شیشه پاک کن برای شیشه ها و از یک دستمال مناسب نمناک جهت رفع لکه های مناطق فلزی استفاده شود.

ابعاد 38 × 38 × 165 سانتیمتر
جنس

استیل ضد زنگ 304

رنگ

سیلور