پارادایس کرم و آبی کروی PARADISE SPHERICAL

شناسه محصول: LL1054 دسته: , برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 14 × 14 × 59 سانتیمتر
جنس بدنه

سرامیک

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

رنگ

آبی, زرد

3,790,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

آباژور پارادایس کرم و آبی

آباژورهای رومیزی به شما این امکان را می‌دهند که نور را در فضای خاصی به شیوه های زیباتری تنظیم کنید به علاوه یک انتخاب همیشگی و خاص برای دکوراسیون داخلی خانه ها، ویلاها، محل کار، هتل ها و… می باشد.

آباژور پارادایس کروی،‌ با بدنه سرامیکی و رنگ آمیزی پیچیده و منحصر به فرد خود به روش طراحی مدرن در چند رنگ ترکیبی موجود می باشد  که می‌تواند مناسب دکوراسیون کلاسیک، مدرن و مجلل باشد.

سرامیک یکی از پرکاربردترین متریال در تولید لوازم دکوراتیو فضاهای‌داخلی است که از ترکیب خاک رس، فلدسپار و کوارتز ساخته می شود. سرامیک به کار رفته در تولید آباژور سرامیکی پارادایس،  یک ماده بادوام و مستحکم است که می‌تواند در برابر سایش، ضربه و تغییرات دما مقاومت کند. آنها همچنین می توانند به طور موثری نور متمرکز بر بدنه را توزیع کنند و فضایی دلپذیر به محیط ببخشند.

این سبک از طراحی آباژور ها با شید پارچه ای و ارتفاع کمتر می‌توانند مناسب دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا فضای غذاخوری منزل باشند که علاوه بر کارایی جنبه ی تزیینی دارند  و یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند.

ابعاد 14 × 14 × 59 سانتیمتر
جنس بدنه

سرامیک

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

رنگ

آبی, زرد