آباژور کاچنیا سیلور KUCHNIA SILVER

شناسه محصول: LL1249 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 22 × 12 × 66 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

پایه لامپ

E27

رنگ

سیلور

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm

5,690,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

آباژور چاین لینک 

آباژور رومیزی، وسیله ای ساده یا مجلل است که تنها با هدف خلق یک محیط با نور ملایم، آن هم در هنگامه شب طراحی شده است و همچنین به عنوان یک عنصر دکوراتیو اصلی در فضاهای متفاوتی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  وقتی که نمی خواهید تمام فضای اتاق و یا هر محیط دیگری از خانه را به طور کامل روشن کنید، می توانید با نور ملایم یک آباژور، بخشی از فضا را روشن کرده، فعالیتی را انجام دهید یا از فضای آرامش بخش آن لذت ببرید.

آباژور استیل طرح کاچنیا همراه دو گوی زیبای برجسته و مربع های توخالی، یک مدل با طراحی زیبا و جذاب است که برای ماندن در گوشه ‌ای دنج از فضاهای خانگی طراحی شده است.

همه زیبایی آباژور استیل کاچنیا  در پایه بلند و تقابل مربع های توخالی با گوی هایی است که به شکل نامرتب و براق درهم تنیده اند. یک طراحی هنجارشکن که ما را به یاد الگوهای مدرن شده در دکوراسیون های داخلی می ‌اندازد. در طراحی آباژور استیل طرح کاچنیا شاهد یک هارمونی در چیدمان اجزا هستیم. تکیه گاهی مستطیلی شکل با ظاهری کاملاً براق و بخش شید که یک دایره ساده و کاملاً زیبا از جنس پارچه می باشد.

اگر در خانه شما از چیدمان وسایل و مبلمان استیل استفاده شده است و یا در ترکیبی از مبلمان مدرن با فضاهای ساده و خلوت دکور شده باشد، این آباژور رومیزی قطعاً در تکمیل فضای بصری خانه یا فضای کار مناسب است. زیرا به راحتی می ‌تواند خودش را با انبوه ایده ها در دکوراسیون های مدرن فضاهای خانگی هماهنگ سازد.

ابعاد 22 × 12 × 66 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

پایه لامپ

E27

رنگ

سیلور

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm