آباژور وست وینگ گلد WESTWING GOLD

شناسه محصول: LL1240 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 20 × 10 × 76 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

رنگ

طلایی

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm

5,290,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

وسایل تزیینی خانگی زیبا هستند و این زیبایی باید ماندگار باشد. استفاده از یک آباژور زیبا با متریال استیل یکی از بهترین ایده ها برای ساختن وسایل با زیبایی ماندگار است. استیل متریال ضد زنگی است که ظاهری براق و زیبا دارد. این ظاهر زیبا هرگز کدر نمی شود و این نکته از اصلی ترین ویژگی های یک وسیله لوکس فلزی در تزیینات خانگی است. آباژور رومیزی استیل طرح وست وینگ در ساختاری تمام فلزی از استیل مرغوب تهیه شده است. استیل براقی که هرگز کدر نخواهد شد.
در طراحی آباژور رومیزی استیل طرح وست وینگ شاهد یک هارمونی در چیدمان اجزا هستیم. تکیه گاهی مستطیلی با ظاهری کاملاً براق، پایه ای که در امتداد میله هایی از جنس استیل نازک طراحی شده است و در نهایت قوس جذاب استوانه ای که این میله ها را در کنار هم به صورت موازی‌ و به شکل ناهماهنگی در برگرفته است و بخش شید که یک استوانه ساده و کاملاً متقارن از جنس پارچه می باشد.
اگر در خانه شما از چیدمان وسایل و مبلمان استیل استفاده شده است و یا در ترکیبی از مبلمان مدرن با فضاهای ساده و خلوت دکور شده باشد، این آباژور استیل رومیزی زیبا قطعاً در تکمیل فضای بصری خانه مناسب است. زیرا به راحتی می ‌تواند خودش را با انبوه ایده ها در دکوراسیون های مدرن فضاهای خانگی هماهنگ سازد.

ویژگی محصول: طراحی مدرن و لوکس، پایه استیل، اندازه مناسب با فضا، امکان سفارش با شید متفاوت 

فضای مناسب چیدمان: مناسب دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا فضای غذاخوری منزل باشند که علاوه بر کارایی جنبه ی تزیینی دارند  و یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند

ابعاد 20 × 10 × 76 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

رنگ

طلایی

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm