آباژور چاین لینک گلد CHAIN LINK GOLD

شناسه محصول: LL1234 دسته: , برچسب:

جزئیات محصول

ابعاد 15 × 15 × 67 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

رنگ

طلایی

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm

5,690,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

آباژور چاین لینک طلایی

آباژور، وسیله ای ساده و زیبا است که تنها با هدف خلق یک محیط در نور ملایم، آن هم در هنگامه شب طراحی شده است. وقتی که نمی خواهید تمام فضای اتاق و یا هر محیط دیگری از خانه را به طور کامل روشن کنید، می توانید با نور ملایم یک آباژور، بخشی از فضا را روشن کرده، فعالیتی را انجام دهید.

یک آباژور زیبا و هماهنگ با دکوراسیون خانه بهترین ایده برای پر کردن کنج خالی در اطراف فضاهای خانگی می باشد. آباژور استیل طرح گوی و مربع های توخالی، یک مدل با طراحی زیبا و جذاب است که برای ماندن در گوشه ‌ای دنج از فضاهای خانگی طراحی شده است.
همه زیبایی آباژور استیل چاین لینک طرح گوی و مربع در همین پایه بلند در تقابل مربع های توخالی با گوی هایی است که به شکل مرتب و براق در داخل مربع ها و بر پایه سوار شده ‌اند. یک طراحی هنجارشکن که ما را به یاد الگوهای فانتزی شده در دکوراسیون های خانگی می ‌اندازد. در طراحی آباژور استیل طرح چاین لینک شاهد یک هارمونی در چیدمان اجزا هستیم. تکیه گاهی مستطیلی شکل با ظاهری کاملاً براق و بخش شید که یک استوانه ساده و کاملاً متقارن از جنس پارچه می باشد.
گوی ‌ها وجه برجسته در طراحی آباژور استیل طرح چاین لینک می باشند. زیرا این طراحی را از فرمی کلاسیک به یک اثر مناسب برای تکمیل دکوراسیون خانه های مدرن و هنجارشکن تبدیل کرده است. اگر در خانه شما از چیدمان وسایل و مبلمان استیل استفاده شده است و یا در ترکیبی از مبلمان مدرن با فضاهای ساده و خلوت دکور شده باشد، این آباژور رومیزی قطعاً در تکمیل فضای بصری خانه مناسب است. زیرا به راحتی می ‌تواند خودش را با انبوه ایده ها در دکوراسیون های مدرن فضاهای خانگی هماهنگ سازد.

ابعاد 15 × 15 × 67 سانتیمتر
جنس بدنه

استیل ضد زنگ 304

رنگ

طلایی

پایه لامپ

E27

فرم شید

دایره

طول سیم

180cm