آباژور راسل مشکی RUSSELL BLACK

شناسه محصول: LL1513 دسته: ,

جزئیات محصول

ابعاد 29.5 × 10.5 × 63 سانتیمتر
جنس بدنه

چوب درخت راش

رنگ

مشکی

پایه لامپ

E27

فرم شید

مخروطی

طول سیم

180cm

5,690,000 تومان

1 در انبار

1 در انبار

آباژور راسل 

آباژور چوبی همراه با شید چین دار کلاسیک از جمله باشکوه ترین و چشم نوازترین انواع آباژورها است.آباژور چوبی راسل علاوه بر اصالت و زیبایی که به فضای داخلی اضافه می کند، نورپردازی ملایمی دارد.

دارای پایه ی چوبی خراطی شده و رنگ آمیزی وینتیج، یک آباژور با ارتفاع مناسب و یک شید چیندار نئوکلاسیک است که اصالت طراحی آباژور را افزایش می دهد، شید آباژور از پارچه لطیف ساخته شده و دارای چین های ظریف و زیبایی است.

آباژور های چوبی با طرح های کلاسیک در کنار مبلمان سالن یا اتاق نشیمن بسیار مناسب هستند و می توانند به ایجاد فضایی مجلل و با شکوه در منزل کمک کنند.

ویژگی محصول: طراحی کلاسیک و وینتیج، پایه چوبی با کیفیت، اندازه بزرگ و مناسب با فضا، امکان سفارش با شید متفاوت 

مناسب برای: مناسب دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، دفتر کار، هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا فضای غذاخوری منزل باشند که علاوه بر کارایی جنبه ی تزیینی دارند  و یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی هستند

راهنمای خرید آباژور

با توجه به ارتفاع آباژور و قطر شید، هنگام خرید یک آباژور چوبی در هر طرحی به چند نکته توجه کنید: اندازه آباژور با فضای مورد نظر شما مطابقت داشته باشد، جنس آباژور با مبلمان یا سبک طراحی داخلی شما مطابق باشد و در نهایت بهتر است اگر از مبلمان استیل به سبک کلاسیک استفاده می‌کنند رنگ بدنه آباژور با مبلمان یا سرویس خواب شما همپوشانی داشته باشد.

ابعاد 29.5 × 10.5 × 63 سانتیمتر
جنس بدنه

چوب درخت راش

رنگ

مشکی

پایه لامپ

E27

فرم شید

مخروطی

طول سیم

180cm